אמנת שירות ללקוחות

ממון סוכנות לביטוח בע"מ מתמחה בניהול הסדרים פנסיונים ופיננסיים בהתאמה אישית ומוכרת כסוכנות ביטוח איכותית, מקצועית, חדשנית, שירותית העובדת בשקיפות ובשותפות מלאה עם קהל לקוחותיה.

הסוכנות מעניקה שירות מקצועי לאלפי לקוחות ממגוון ארגונים, חברות, לקוחות פרטיים ובעלי מקצועות חופשיים.

באמנה זו אנו מעגנים את הערכים המרכזיים שאנו מעניקים ללקוחותינו:

אחריות - אנו בממון פועלים באחריות רבה כלפי מי שנתן בנו אמון והפקיד בידנו את ניהול עתידו הכלכלי וביטחונו האישי.

אמינות נאמנות וסודיות - יסודות הסוכנות מושתתות על אמינות, דאגה לטובת הלקוח ושמירה על פרטיותו.

איכות, שקיפות ושירות - אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים וחתירה למצוינות ללא פשרות ומקנים חשיבות עליונה למתן שירות איכותי, אישי וזמין. השירות שלנו יעיל ואפקטיבי תוך זמינות ללקוחות, עמידה בלוחות זמנים ושקיפות מלאה.

יצירתיות וחדשנות - הסוכנות יצרה שיטות עבודה פרי פיתוח עצמי תוך שימוש בתוכנות תומכות החלטה מתקדמות, על מנת לתת מענה אופטימלי לצרכים המיוחדים של הלקוחות.

מקצוענות ומצויינות - מבחינתנו, החתירה למקצוענות חורגת מעבר לעולם העסקי ומשלבת בתוכה מספר ערכי יסוד של מוסר, אחריות, יושרה, אמפטיה ואכפתיות מתוך אמונה ושאיפה לצדק חברתי, שוויון הזדמנויות, יצירת שפע רב וביטחון כלכלי לקהילה בכלל וללקוחותינו בפרט.

להלן זמני מענה עבור השירותים הבאים:

  • קיום פגישה לבקשת לקוח – תוך 7 ימי עסקים.
  • מתן מענה ראשוני לכל פנייה של לקוח – תוך 2 ימי עסקים.
  • קבלה והעברת מסמך / אישור לבקשת לקוח – תוך 7 ימי עסקים.
  • העברת מסמך ללקוח הקיים ברשות הסוכנות – תוך 3 ימי עסקים.
  • מסירת מידע וזכויות אודות תביעות – תוך 2 ימי עסקים.

המועדים האמורים לעיל, הינם בכפוף לסביר בנסיבותיו של כל עניין ספציפי וכפופים להוראות כל דין.

דרכי התקשרות:

mamon@mamon.org.il

טלפון: 04-6570044

פקס: 04-6550047

החושן 1 שמשית, ת.ד 211